Tvorba e-shopu

Propagace Eshopu

E-shopů je dnes celá řada. Abyste v tvrdé konkurenci obstáli, musíte svůj internetový obchod propagovat. Aby se nový internetový obchod dostal do povědomí širší veřejnosti, je potřebné udělat řadu kroků, které v konečném důsledku mohou vést k vysoké návštěvnosti e-shopu. Některé zvládne podnikatel vlastním úsilím, do některých služeb je potřebné investovat peníze. 

Začněte registrací do katalogů

První krok k úspěšné propagaci nového e-shopu vede na stránky katalogů nejznámějších českých portálů. Přidání vašeho e-shopu do katalogů je jednoduché, ovládání je velmi intuitivní.  Pokud nechcete věnovat této činnosti velké množství času, můžete si tuto službu zaplatit. Za částku řádově několika stokorun, bude váš e-shop registrovaný na stovkách internetových katalogů.

Zaměřte se na SEO optimalizaci

SEO optimalizaci je důležité se věnovat především proto, aby se váš e-shop objevoval na předních pozicích ve vyhledávačích. Jedná se o soubor metod, které vám k lepšímu umístění stránky pomohou.  Nejen pro internetové vyhledávače, ale i pro návštěvníky, je důležitý originální a zajímavý obsah. Text musí být členěný do odstavců s výstižnými nadpisy a podnadpisy. Používejte krátká a jednoduchá sdělní, dlouhé nepřehledné texty nemají na internetu svoje místo.

Budujte pomocí linkbuldingu povědomí o svém e-shopu na ostatních stránkách. Je výhodné mít co nejvíce odkazů na svůj e-shop na jiných webových stránkách. Počet kvalitních zpětných odkazů zároveň zvyšuje pozici vašeho obchodu ve vyhledávačích.

Registrujte obchod do porovnávačů zboží

Zdlouhavé vyhledávání a porovnávání cen v on-line obchodech zvládají speciální internetové služby – srovnávače cen. Neznámějšími portály jsou zboží.cz, heureka.cz a hledejceny.cz. Srovnávání cen probíhá na základě stažených dat z XML feedů, které zpřístupní každý registrovaný obchod. Informace z obchodů se automaticky aktualizují několikrát denně. Na základě získaných dat provozovatel služby spáruje shodné produkty a následně snadno porovná aktuální ceny konkrétního zboží. Registrace je zdarma.

Naplánujte PPC reklamu

PPC reklama je jeden z oblíbených nástrojů internetové reklamy. Výhodou tohoto druhu reklamy je, že platíte jen za počet kliknutí. Tato forma reklamy je dobře plánovatelná a měřitelná. Nejznámějších systémy jsou Google AdWords, adFox, target nebo Sklik. Jejich počet stále přibývá, podle našich zkušeností se vyplatí zadávat PPC reklamu na co nejznámějších portálech.

Informujte přes sociální sítě

V poslední době zažívají sociální sítě velký boom. Asi nejpopulárnějšími z nich jsou Twitter a  Facebook. Výhodou inzerce na sociálních sítích je, že můžete přímo oslovit vaši cílovou skupinu. Můžete tak ušetřit náklady za reklamu a výrazně zvýšit její efektivitu. Je výhodné mít na Facebooku vlastní firemní stránku, jejímž prostřednictvím osluvujete svoje fanoušky.  Díky tlačítku „To se mi líbí“ se šíří informace z vaší stránky napřič Facebookem zcela automaticky. Existují i různé speciální aplikace pro Facebook stránky, jako je například Internetový obchod na Facebooku a mnohé další.

Starejte se o e-shop

Mějte na paměti, že žádná reklama nezachrání e-shop, o který se nebudete pravidelně starat. Doplňujte nové produkty, odstraňujte nefunkční odkazy a hlavně včas vyřizujte přijaté objednávky. Upozorňujte zákazníky na nové akce, novinky a slevy. Věnujte se i věrným zákazníkům, pravidelně je informujte o novinkách některou z forem hromadné korespondence. 

Propagace obchodu musí být soustavná záležitost. Nárazová propagace jsou jen vyhozené peníze, nikoliv dobře investované náklady do rozvoje vašeho e-shopu.

Konzultace Zdarma
Konzultace ZDARMA

Založte si výdělečný Eshop

  • Minimální vstupní investice
  • Profesionální design na přání
  • Plná technická podpora
  • ESHOP ZDARMA na 15 dnů
  • Konzultace ZDARMA
  • Facebook obchod ZDARMA
  • Přední pozice ve vyhledávačích
  • Stovky úspešných řešení
  • Vše v jednom,hosting a email v ceně
  • Mobilní verze e-shopu

Novinky

Zobrazit archiv

Rychlý kontakt

  • (+420) 602 120 977
  • info@pixolo.cz