Tvorba e-shopu

Co se skrývá za affiliate marketingem

Affiliate neboli provizní marketing je typ marketingu, který je orientován na výkon. Partneři směřují zákazníky na stránky obchodníka, kde si produkty objednají a partneři následně obdrží provizi. Nejčastějším způsobem je získávání zákazníků přes své webové stránky, sociální sítě, vyhledávače telefonickým kontaktem.

Cílem je přimět zákazníka k nákupu a obdržet za to provizi. Nemusí se jednat vždy o nákup zboží, někdy se jedná o vyplnění anketního formuláře nebo získání kontaktních údajů zákazníka. Provize může mít podobu fixní částky nebo procentuální částku z uskutečněného nákupu.

Provizní sít nebo vlastní aplikace?

Pro správu provizního systému potřebujete nějakou aplikaci, kterou je affiliate partnerům přístupná. Mohou si z ní stáhnout dostupné reklamní materiály a bannery, uvidí přehledné statistiky a aktuální výšku provize. Pokud máte k dispozici zručné programátory, můžete si speciální software vytvořit vlastními silami. To ale stojí nemalé finanční prostředky i čas.

Další možná cesta je využít služeb funkční provizní sítě. Řešení je výhodné, pokud se nechcete vůbec o nic starat a provizní systém chcete spustit co nejdříve. Provizní síť si za své služby bere provizi, která se odvíjí od výšky částky, kterou vyplácíte partnerům.

Provizní software

Kombinací obou výše uvedených systémů je provizní software. Softwarovou aplikaci si buď koupíte nebo pronajmete a můžete ji použít pro správu affiliate systému pro svůj e-shop. Musíte se ale o celý systém sami postarat, shánět si affiliate partnery, vytvářet reklamní bannery, včas vyplácet provize a evidovat faktury.

Materiály pro partnery affiliate systému

Aby mohli získaní partneři propagovat Váš obchod co nejefektivněji, je dobré pro ně připravit vhodné reklamní materiály. Ideální je poskytnout speciální dokument, kde jsou uvedené informace o zaměření obchodu, cílová skupina, nejzajímavější a nejprodávanější produkty. Tento dokument usnadňuje lépe umístit reklamu a váš e-shop cíleně propagovat.

Bannery

Základem propagačních materiálů jsou bannery, nejlépe ve všech běžně používaných formátech a v různých barevných variacích. Obsah banneru nesmí potenciálního zákazníka klamat. Pokud nemáte s tvorbou bannerů zkušenosti, obraťte se na odborníky. Vynaložená investice se vám zaručeně vyplatí.

Emailový marketing nebo PPC kampaně

Propagace přes webové stránky není jediná cesta partnerství. Mnozí partneři upřednostňují emailový marketing nebo PPC kampaně. I pro tuto formu propagace je vhodné připravit propagační materiály.  Uveďte seznam klíčových slov, doplňte je vhodnými tematickými obrátky, můžete uvést i ukázky PPC reklamy.

Konzultace Zdarma
Konzultace ZDARMA

Založte si výdělečný Eshop

  • Minimální vstupní investice
  • Profesionální design na přání
  • Plná technická podpora
  • ESHOP ZDARMA na 15 dnů
  • Konzultace ZDARMA
  • Facebook obchod ZDARMA
  • Přední pozice ve vyhledávačích
  • Stovky úspešných řešení
  • Vše v jednom,hosting a email v ceně
  • Mobilní verze e-shopu

Novinky

Zobrazit archiv

Rychlý kontakt

  • (+420) 602 120 977
  • info@pixolo.cz