Tvorba e-shopu

PPC reklama

PPC reklama je jedna z možných forem internetového marketingu. Jde o formu reklamy v internetových vyhledávačích, která se zadává za účelem zvýšení návštěvnosti webových stránek či internetových obchodů. Jedná se o placenou službu. Důležité je, že inzerent platí jen tehdy, dojde-li ke kliknutí na tuto reklamu. Za pouhé zobrazení se neplatí nic. Je to tedy velice efektivní a dobře měřitelný způsob reklamy, kdy platíte jen za reálně přivedené návštěvníky.

Forma PPC reklamy

Nejčastěji se používají krátké textové zprávy, které se zobrazují v internetových vyhledávačích. Nové se z PPC reklamou setkáváme i na sociální síti Facebooku ve formě bannerové reklamy.

Výhody PPC reklamy

  • Vysoká účinnost
  • Vysoká konverze
  • Měřitelné výsledky
  • Okamžité spuštění reklamní kampaně
  • Přesné cílení konkrétní klíčových slov
  • Flexibilita

Míra prokliku (poměr počtu uživatelů, kteří na inzerát kliknou, k počtu zobrazení inzerátu) obvykle bývá  0x - 100 x vyšší než míra prokliku klasické bannerové reklamy. Konverzní poměr (poměr počtu lidí, kteří si objednají nabízenou službu,k počtu zobrazení inzerátu), je rovněž podstatně vyšší než u jiných forem reklamy. Uživatelé vnímají bannery spíše negativně, zvykli si tuto formu reklamy ignorovat, prote je textová reklama mnohem efektivnější.

Nejpoužívanější PPC systémy

  • Google AdWords (google.cz)
  • Sklik (seznam.cz)
  • Facebook
  • Etarget - PPC systém partnerských webů jako jsou Quick,Volný, Atlas…
  • AsFox (centrum.cz)
  • Yahoo! Search Marketing - zahraniční PPC systém
  • MSN AdCenter - PPC systém od Microsoftu, oblíbený v zahraničí
     

Postup zřízení PPC reklamy

  • důkladný monitoring konverzí a konkurence
  • návrh klíčových slov a reklamních textů
  • nastavení kampaně
  • vyhodnocování statistik
  • optimalizace a vylepšování kampaně

Při tvorbě reklamní kampaně se nejdříve volí vhodná klíčová slova a vytváří se texty reklamních odkazů. Ty se pak u PPC reklamy ve vyhledávačích zobrazují zpravidla v pravé části výsledků vyhledání každému uživateli, který zadá některé z klíčových slov. V průběhu kampaně je nutné výsledky sledovat a na základě vyhodnocení kampaň optimalizovat a vylepšovat. Cílem optimalizace je maximalizovat efekt reklamy a snižovat její náklady.

Cena a výsledky kampaně

Kvalitní správa PPC kampaně je náročná, ale získá vám více zákazníků s nižšími náklady. Cena za návštěvníka se obvykle pohybuje od 20 haléřů do 10 korun. Tyto peníze platíte poskytovateli reklamy, nejčastěji internetovému vyhledávači. PPC systémy totiž umístění reklamy draží formou akcí. Nejlepší pozice na dané klíčové slovo získají nejvyšší nabídky za kliknutí.

Pomocí správné kombinace klíčových slov a textů můžete oslovit tu cílovou skupinu, která se přesně zajímá o vaše služby a produkty. Není nutné v aukcích soutěžit s vysokými nabídkami na příliš obecná klíčová slova. Lze najít klíčová slova, která ostatní přehlédli a jejichž cena je relativně nízká. Při dobře zvolené kampani se i s malým rozpočtem dá dosáhnout velkých výsledků.

Konzultace Zdarma
Konzultace ZDARMA

Založte si výdělečný Eshop

  • Minimální vstupní investice
  • Profesionální design na přání
  • Plná technická podpora
  • ESHOP ZDARMA na 15 dnů
  • Konzultace ZDARMA
  • Facebook obchod ZDARMA
  • Přední pozice ve vyhledávačích
  • Stovky úspešných řešení
  • Vše v jednom,hosting a email v ceně
  • Mobilní verze e-shopu

Novinky

Zobrazit archiv

Rychlý kontakt

  • (+420) 602 120 977
  • info@pixolo.cz