Tvorba e-shopu

Jak vybudovat úspěšný e-shop

Aby bylo vaše obchodování na internetu úspěšné, musíte se držet několika základních pravidel pro tvorbu úspěšného e-shopu. V principu potřebujete, aby se zákazník v elektronickém obchodě cítil podobně jako v kamenném obchodě. Měl po ruce, zkušeného prodavače, pokladnu, mohl si zboží dobře prohlédnout a získat o něm dostatek informací. Stejně jako v reálném obchodě platí, že zákazník rád nakupuje za nejlepší ceny a v příjemném prostředí, obsluha musí být rychlá a zkušená.

Příjemné, jednoduché a rychlé nákupy

Úspěšný e-shop má být především přehledný s dostatečným množstvím kvalitních obrázků a doplňujících informací, které dostatečně zastoupí obsluhující prodavače v běžném obchodě. Čím více detailů, čím více se zákazník o zboží dozví, tím lépe. Ale pozor, i tady platí, vše s mírou. Nikdo nemá čas číst několikastránkové eseje o výhodnosti daného produktu. Nakupování musí být příjemné, jednoduché, rychlé, bez zbytečného omezování zákazníka. Pamatujte, že v jednoduchosti je krása i úspěšnost kvalitního e-shopu.

Identifikujte e-shop

Jasně identifikujte váš internetový obchod, nejlépe originálním logem a sloganem, které jsou dobře zapamatovatelné. Tím napovíte zákazníkovi, co děláte, jaké produkty nabízíte a co si u vás může koupit. Rozhodně uvádějte pravdivé kontaktní informace o firmě. Nic neodradí zákazníka víc, jako hluchý telefon a nefungující e-mail.

distrimed.png

Nákupní košík

Nákupní košík musí být výrazně viditelný z každé stránky e-shopu. Je potřebné, aby práce s košíkem byla pro uživatele e-shopu naprosto intuitivní, přidávání dalších produktů, změna počtu položek, výběr platby a dopravy musí probíhat bez sebemenšího zaváhání. Zákazník musí mít vždy jasno, v jakém kroku objednávky se právě nachází. Musí mít možnost kdykoliv se vrátit o krok zpět a změnit jakékoliv údaje.

Pravdivé údaje o poplatcích

Nesmíte klamat zákazníka. Viditelně uvádějte všechny poplatky, které jsou spojené s nákupem. Zákazník nesmí být konečnou cenou překvapen. Skryté poplatky jsou jedna z častých příčin nedokončení objednávky. Zákazníka také zajímá, kdy bude jeho zboží doručeno, nikomu se nechce čekat 3 týdny na to, až doplníte zásoby na skladě. Proto vždy uvádějte pravdivé hodnoty dostupnosti produktů.

Komunikujte online

Máte-li ve svém e-shopu aplikaci, která umožňuje online komunikaci, zvýšíte tak důvěryhodnost svého e-shopu vůči potenciálnímu zákazníkovi. Zvýrazněný telefonický kontakt, na kterém dostane zákazník okamžitou odpověď, též přidá další plusové body důvěry. 

Myslete na zákazníka

Tvorba e-shopu se řídí jediným základním pravidlem: „Co je dobré pro zákazníka, je dobré pro váš obchod!“. Splňuje váš e-shop toto jednoduché pravidlo? Udělejte si malý test a vyzkoušejte si váš internetový obchod podle výše uvedených pravidel. Uvědomte si, co vám samotným vadí při nakupování v konkurenčních e-shopech, a vyvarujte se obdobných chyb. Při úpravách a vylepšeních myslete vždy na zákazníka!

 

Konzultace Zdarma
Konzultace ZDARMA

Založte si výdělečný Eshop

  • Minimální vstupní investice
  • Profesionální design na přání
  • Plná technická podpora
  • ESHOP ZDARMA na 15 dnů
  • Konzultace ZDARMA
  • Facebook obchod ZDARMA
  • Přední pozice ve vyhledávačích
  • Stovky úspešných řešení
  • Vše v jednom,hosting a email v ceně
  • Mobilní verze e-shopu

Novinky

Zobrazit archiv

Rychlý kontakt

  • (+420) 602 120 977
  • info@pixolo.cz