Tvorba e-shopu

Tvorba Eshopu

Úspěšný nákupní proces

Nejeden majitel internetového obchodu přemýšlí nad optimalizací nákupního procesu svého e-shopu. Trápí ho nedokončené objednávky, stanování optimálních cen, konkurence, zbožové vyhledávače, vztahy s dodavateli... Je toho zkrátka dost, co je potřebné neustále sledovat a vylepšovat.

Tvorba eshopu je nikdy nekončící proces, na kterém je potřebné neustále pracovat. Pokud máte dobrý produkt za konkurenční cenu, zákazníci ho chválí, a přesto máte spoustu nedokončených objednávek, může být chyba v technickém provedení Vašeho e-shopu.

Registrace

Pokud nenabídnete zákazníkovi možnost nákupu bez registrace, může jít ihned hledat zboží jinam, aniž by si vaši nabídku dostatečně prohlédl. Zákaznici se neradi registrují, většinou si ani do druhého dne nepamatují svůj login a heslo pro opakovaný nákup. Vždyť i bez registrace lze nákup bezpečně provést, stačí e-mail a fakturační údaje, případně telefonní číslo.

Při tvorbě eshopu se nesnažte se vytvořit několika stránkový formulář s údaji o kupujícím. Zvláště nový zákazník se nerad svěřuje se svými údaji, takže se omezte jen na nezbytně nutná data. Určitě nepotřebujete pohlaví a věk kupujícího, ani informaci o tom, kde se o vás zákazník dozvěděl. Nakupujícího tím můžete nepříjemně obtěžovat a nepřímo ho nutit k nákupu tam, kde nebudou tak zvědaví.

iRobot

Rozumný počet kroků v košíku

Kolik kroků v nákupním košíku? Ani málo, ani moc. Jednokrokový nákupní košík může působit nepřehledně, protože bude výpis na stránce dost dlouhý. Potřebujete přeci zobrazit výpis produktů, konečnou cenu, výběr způsobů plateb a dopravy a také údaje o zákazníkovi. Pět až šest kroků v nákupním košíku již může být pro zákazníka zdlouhavý proces. V každém případě je důležité, aby zákazník měl vždy jasnou informaci o tom, ve kterém kroku nákupního procesu se aktuálně nachází.

Formulář

Pokud udělá zákazník ve vyplňování formuláře chybu, musíte mu jasně a hlavně zdvořile sdělit, které políčko má být opraveno. Není nic horšího, než nevědět, proč vyplněný formulář nebyl odeslán. Po opakovaném pokusu neúspěšně odeslané objednávky vzdá nakupování i ten nejotrlejší a věřte, že už se nikdy nevrátí. V souvislosti s formulářemi se tvorba eshopu řídi následujícími pravidly:

  • jasné a jednoznačné pojmenování políček
  • dostatečně velké písmo
  • zvýrazněná povinná políčka
  • na chyby upozorňujte ihned výrazným hlášení, nejlépe s nápovědou

Buďte zákazníkovi po ruce

Během nákupního procesu může mít zákazník spoustu otázek, které vás nemusí ani napadnout. Proto je nutné, abyste během nákupního procesu byly zákazníkovi k dispozici.  Uvádějte na viditelném místě váš telefonický a e-mailový kontakt, pokud máte možnost, přidejte si do e-shopu on-line chat, zákazník Vás může kontaktovat ihned, bez zbytečného přerušení nákupu.

Konzultace Zdarma
Konzultace ZDARMA

Založte si výdělečný Eshop

  • Minimální vstupní investice
  • Profesionální design na přání
  • Plná technická podpora
  • ESHOP ZDARMA na 15 dnů
  • Konzultace ZDARMA
  • Facebook obchod ZDARMA
  • Přední pozice ve vyhledávačích
  • Stovky úspešných řešení
  • Vše v jednom,hosting a email v ceně
  • Mobilní verze e-shopu

Novinky

Zobrazit archiv

Rychlý kontakt

  • (+420) 602 120 977
  • info@pixolo.cz