Tvorba e-shopu

Tvorba internetového obchodu

Moderní zákazník je zvyknutý nakupovat jak v běžných kamenných obchodech a hypermarketech, tak i v e-shopech. Chování člověka v internetovém obchodě je proto velice podobné tomu, jako když prochází oblíbeným hypermarketem ve svém městě. Pokud chcete vytvořit úspěšný internetový obchod, musíte respektovat zaběhnuté nákupní zvyky zákazníků.

Přehledné zařazení zboží

V každém hypermarketu je umístěné zboží podle typu a druhu zboží. Nejžádanější produkty jsou umístěny co nejvíce na očích. Zákazník určitě nebude hledat mouku mezi sportovními potřebami nebo drogerií. Stejné se chová i při nakupování v internetovém obchodě.  Proto je nezbytné uspořádat obsah obchodu tak, aby zákazník na první pohled poznal, jaký druh tovaru má v dané kategorii očekávat. Nejžádanější produkty vždy umisťujte v horních částech výpisu produktů, na to musíte při tvorbě internetového obchodu vždy myslet!

mzb eshop

Mapa stránek

V mnohých velkých obchodech při vstupu do prodejny najdete mapu s podrobným označením jednotlivých oddělení, abyste nemuseli zmateně pobíhat od jednoho regálu k druhému. Zvláště při prvním nákupu v novém obchodě se názorná mapka určitě hodí. Stejné je to i v e-shopu. Usnadněte zákazníkům orientaci ve vašem obchodě pomocí mapy stránek. V internetovém obchodě s tisícovkami položek se může zákazník rychle ztratit. Právě mapa stránek pomůže kupujícímu najít tu správnou sekci.

Novinky a nejprodávanější zboží

Také zakopáváte v hypermarketech o zboží, které je speciálně naaranžované v uličkách, při pokladnách a v regálech ve výšce očí? Zaručeně se jedná o produkty, které chce obchod co nejdříve prodat. Takto vystaveného zboží si všimnete, i když nechcete. Stejně musíte postupovat i při tvorbě internetového obchdu.  To, co chcete nejvíce prodávat, nabízejte na dobře viditelném místě. Vhodné jsou i samostatné sekce s názvy Novinky, Nejprodávanější zboží, Akce či Výprodej.

Nákupní košík vždy na očích

V hypermarketu má zákazník stále dobrý přehled o tom, jaké zboží a v jakém množství již nakoupil, stačí mu letmý pohled do nákupního koše. Jednoduše svůj nákup doplní nebo naopak zboží kdykoliv z koše vrátí do regálu. Stejným způsobem musí fungovat i nákupní košík ve vašem e-shopu. Košík umístěte na viditelné místo tak, aby byl pro zákazníka kdykoliv dostupný a mohl do něj bez problémů produkty doplňovat, případně odstraňovat. Tlačítko pro vložení zboží do košíku musí být dostatečně velké a logické.

Jak jsme si ukázali, tvorba internetového obchodu podléhá podobným pravidlům, jakými se již roky řídí známé prodejní řetězce. Proč tedy nevyužít dlouhodobě osvědčené „finty“, která na zákazníka zaručené fungují!

Konzultace Zdarma
Konzultace ZDARMA

Založte si výdělečný Eshop

  • Minimální vstupní investice
  • Profesionální design na přání
  • Plná technická podpora
  • ESHOP ZDARMA na 15 dnů
  • Konzultace ZDARMA
  • Facebook obchod ZDARMA
  • Přední pozice ve vyhledávačích
  • Stovky úspešných řešení
  • Vše v jednom,hosting a email v ceně
  • Mobilní verze e-shopu

Novinky

Zobrazit archiv

Rychlý kontakt

  • (+420) 602 120 977
  • info@pixolo.cz